CAP DE SETMANA A LA CERDANYA I A LA VALL D'AX

08.08.2020

Divendres 24 de juliol de 2020

Fa dies que tenim ganes d'agafar l'autocaravana i marxar de cap de setmana. Aquest mes de juliol ha estat molt atapeït entre exàmens de selectivitat i proves d'accés i no hem pogut marxar. Així que un cop passat tot ens convé fer una petita escapada de relax.

Vaig al super a comprar quatre coses per l'auto i per casa, la Maria es quedarà a casa, marxem nosaltres tres. Després de deixar-ho tot endreçat anem a buscar l'auto. Carreguem i marxem. Són gairebé les vuit. Anem direcció a Bellver de Cerdanya, parem a sopar i busquem un lloc per dormir. Ens quedem a l'entrada del poble a uns aparcaments, passem una nit molt tranquil·la.

Dissabte 27 de juliol

En Toni i jo ens llevem d'hora i sortim a estirar una mica les cames. Ens agrada sortir al matí a passejar una mica quan tot just comença el dia. Tornem a l'auto i esmorzem, en Miquel encara dorm. Després d'esmorzar marxem en direcció a Latour-de-Carol, aquí parem una estoneta, un "pis-stop". En Miquel es lleva i esmorza, mentre en Toni va a comprar una baguet a una pastisseria i jo endreço una mica l'auto.

Seguim ruta cap a l'Hospitalet près l'Andorre, té una àrea d'autocaravanes amb serveis de buidatge, càrrega d'aigua i WC de pagament, però és un bon lloc per fer una parada si estàs en ruta. Anem a donar un volt al poble. El poblet és molt petit, volem seguir el riu i fer una caminada. Després de caminar una estona, les rutes que trobem són molt llargues i decidim no seguir cap recorregut, seguim passejant una estona més.  Tornem cap a l'auto i marxem direcció Ax-les-Thermes

El cavall viatger
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar